سلام از چندماهگی غذا بدیم ب بچه ها؟

۳ پاسخ

اگه وزندهیش با شیر مادر خیلی خوبه بهتره پایان ۶ اما اگه رفلاکس داره شیر خشک میدی یا وزندهیش معمولیه بهتره پایان ۵ گاهی وقتها پزشک‌ها به بعضی بچه ها از ۴و نیم ماه هم توصیه میکنند

شیش ماهگی

از دکترش بپرسید بچه من رفلاکس داره دکتر گفت برای خوب شدنش باید از ۴ ماهگی غذا کمکی رو شروع میکردی ولی با فرنی و حریره بادام ...با میوه ها و سبزیجات مثل سیب زمینی موز گلابی کدو

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی