چ آسمون قشنگی 🥲🥲

انگار خدا داره آدمو نگاه میکنه🫂🫂🫂🫂

تصویر
۵ پاسخ

سلام گلم خوش بگذره مواظب بچه ها باش لباس گرم بپوشون

خطرناک نیست بچه ها روی تشک هستن و بدون کمربند .
من چون یخورده حساسم روی کمربند .‌دخترم از اول تااخرش باید کمربند بزنه ...

مدل ماشینتون چیه؟
ی سوال دارم از مانیتور ؟

مامان نیلیا این تشک از کجا گرفتی؟
برا دخترم و پسرم میخوام؟

یه سوال با ۳تا بچه مسافرت سخت نیست؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین ۶ سالگی
سلام مامانای قوی و با تجدبه ی عزیز،دوستای ۵،۶ساله و همدمای این سالای من که تنها و بدون کمک افراد درجه ی یک خودم و همسرم دخترم رو تا امروز بزرگ کردم ،یه راهنمایی کامل و دقیقی که اگه هرکی خدایی نکرده این اواخر داشته میخواستم....دخترم از دیروز غروب دلدرد و دلپیچه به همراه حالت تهوع شدید اما بدون استفراغ داره،دیشب بهش شربت دیسیکلومین،شربت دمیترون و شیاف گذاشتم و بردمش زیر دوش و کلا همه چیزش خوب شد و تا ساعت ۱۱صبح امروز خوابید اما ۱۱ با دلپیچه و درد شدید از خواب بیدار شد و دوباره اون دوتا شربت رو دادم و تا اثر کرد ۸۰ درصد درداش بهتر شد اما هر چند دقیقه انگار دلش پیچ میخوره و میگه و بعد قطع میشه،اسهال نیست،به نظرتون چی شده و چه داروهایی براش خوبه که زودتر جواب بده و اگه کسی خدایی نکرده این مشکل رو داشته و دکتر برده چه داروهایی تجویز شده؟ممنون از کمک و همراهی همه ی شما عشقای قوی و خواهش میکنم زودترین حالت ممکن بهم جواب بدید و با راهنمایی ها و تجربیاتتون کمکم کنید ممنونم🙏🙏🙏🙏🙏🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂❤❤❤❤❤❤❤❤🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂