۸ پاسخ

دکترم به من گفت تا ۳۷ هفته چون مال من از اول رو ۳۰ بود از هفته ۲۸ شد ۲۸

عزیزم تا ۳۴ هفته دقیقا مهم طول به بعد نه دیگه
مگه اونایی که خیلی وضع وخیمی دارن که تا ۳۷ میگن باید مواظب باشی یعنی اصلاش تا ۳۴ گلم مواظب باش تا اون هفته به خوبی برسونی ان‌شاءالله

تا۳۷ هفته

منم نمیفهمم

میگن سی هفته به بعد مهم نیست اگه داره کم میشه باید استراحت کنی

علائمت داشتی؟

منم ۳۰هفته طول سرویکسم ۲۵بود
دکتر گفت برای هفته ی تو خوبه نیازی به استراحت مطلق نداری

من که هیچوقت طول سرویکسمو نفهمیدم 😂

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی