۳ پاسخ

من شنیدم بادام نفخ داره

سلام مامان قشنگ
دختر من کولیکی و خیلی رعایت میکنم
دکترش گفت فقط فندوق و بادام هندی و گردو میتونی بخوری
گفت پسته ب هیچ وجه نخور
منم بادام هندی خام و فندوق خام گرفتم
البته شورشم خوردم
خداروشکر اذیت نشد و شیرمم خیلی بیشتر شده همش لباسم خیسه

اجیل گرمه بخور فقط بادوم زمینی نخود چی نخور

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی