۱۲ پاسخ

خوبه بابا وزن گیری بچه از ماه ۵ و ۶ شروع میشه تازه یهو رشد میکنه

خانما ممنونم از پاسخگوئیتون🥰

ولی مهم نیست اون روزا مادرا یا ویار دارن یا اشتها ندارن.۳ ماه سوم مهمه

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم ۲۵۵ بود

اصن مهم نیست سخت نگیر ۳ماه اخر بچه خوب وزن میگیره مخصوصا از هفتع ی ۳۰ ب بعد هرچی چیزه مقویه بخور

سلام شما ان تی کجا رفتین ؟

من دقیقا ۱۹ و ۲ روز ۲۲۴ بود. گف کمی ریزه. ولی فک کنم ۲۵۲ خوب باشه

الان اصلا مهم نیست

من ۱۷ هفته و یک روز رفتم ۲۱۱ بود خوبه وزن گیری بچه بیشتر ۳ ماهه سومه

تقریبا ۱۹ هفتس خوبه

تصویر

ب نظرم خوبه من ١٨ هفته رفتم ٢١٠ بود

الان همینه تقریبا زیاد وزنش مهم نیست ک

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری