بچه ها زایمان طبیعی با اپیدورال چطوریه؟

۶ پاسخ

خیلی خوبه منم خیلی دوس داشتم

دهانه رحمت ک یکم بازشه از ناحیه ی کمر بیحست میکنن آقاوار بچتو بدنیا میاری دردم نمیکشی 😂

تا ۴ سانت باید. باز بشی بعدش به کمرت یک امپول میزنن دردات کمتر میشه

اپیدورال خوب بود من خیلی راضی بودم

من از چند نفر پرسیدم راضی بودن اپیدورال بی حسی میزنن به واژن اسپاینال میزنن به کمر اسپاینال روش بهتریه

ی حالت زایمان بدون درد شبیه سز ولی به روش طبیعی

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری