۴ پاسخ

وقتی بشینه اونموقعه بزاری بهتره

من بعضی وقتا تو ۴ماهگی میزاشتم تو روروئک ولی خودم میگرفتمش ،سه چهاردقه بازی می‌کرد برمیداشتمش

۷ـ۸ماهگی ب بعد

۶ماه.

سوال های مرتبط

مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۹ ماهگی
مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی
مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی