شیرخشک چاق کنندس یا شیرپاستوریزه؟؟

۵ پاسخ

منم فکر کردم یه ماه دیگه که دخترم یه ساله میشه بهش شیرپاستوریزه بدم
ولی فکر کنم هنوز زوده؟

شیر خشک

هرچی هست شیرخشک چاق نمیکنه
دخترمنکه خیلی لاغره

شیر پاستوریزه رو بعد از ی سال بدی بهتره🩷

شیرپاستوریزه از ۱۸ ماه یا دوسال بهتره بدی الان فقط شیرخشک

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری
مامان 🍭هستی فرفری🍭 مامان 🍭هستی فرفری🍭 ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی