شیاف پروستژون قیمتش چنده؟

۱۱ پاسخ

من قبل عید شوهرم گرفته بود ازاد ی مدل 400
ولی با نسخه250

عزیزم ی سوال حرکت بچت چجوریه؟
زیاده یاکمه
محکمه یا ارومه؟

خارجی ۲۰۵

من قبل از عید۲۸۰ گرفتم
امروز بسته ای ۵۰۰ گرفتم

تصویر

من دو بسته خریدم چهارصد

اکتوژست بهتره حدود ۲۱۰ت

160میگیرم قیمت متفاوت از جاهای متفاوت میگیرم

من اکتوژست ۴۰۰ میگیرم ۲۵۰
هم واژیناله هم مقعدی

150.

۱۵۰ تا ۲۵۰

هشتاد تومنی هست خوباشم ۱۸۰ تومنیه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری