۵ پاسخ

فقط از دکترت بپرس این چیزا شوخی نداره

منم یکی صبح میزنم یکی شب از ۳ ماهگی هم واسم نوشت

من تا ۴ ماه ۱۲ ساعتی بودم

شما واسه چي استفاده ميكنيد ؟

دکتر چی گفت منم هر ۱۲ساعت میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری