چرا قطع کردن شیاف پروژسترون ضرر داره؟

۷ پاسخ

من نمیدونستم و یهویی بعد از یه هفته قطع کردم خداروشکر مشکلی پیش نیومد

من سی شب شیاف استفاده کردم و ده تا آمپول سنو آن تی که رفتم دکتر گفت دیگه نه شیاف استفاده کن نه هم بهم آمپول داد

من یهو قطع کردم مشکلی پیش نیومد

بزاری اخه قبلی سقط کردم حاملگی اولم هم هماتم داشتم استفاده میکردم این یکی گفت هیچ مشکلی نداری دیگه شیاف نزار منم تا ۸ هفته گذاشتم بعدش ولکردم خداروشکر مشکلی پیش نیومد

چون دیواره رحم ریزش میکنه

یهو سطح پروژسترون میاد پایین
سابقه سقط زایمان زود رس و همانم داشته باشی خطر داره

یهو نباید قطع کنی خونریزی میکنی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری