۳ پاسخ

اره عزیزم اگه خیلی پنیری شکل و زیاد نباشه طبیعیه
اما اگه خیلی زیاد شد برو دکتر

اره منم دارم طبیعیه

اره عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری