خانما من سرما خوردم چی خوبه بخورم

۳ پاسخ

منم سرما خوردم خیلی سخته🥲

شلغم پخته
عسل و چهار تخم و آب‌جوش
از دمنوش‌های گیاهی سعی کن نخوری اصلا چون ممکنه ضرر داشته باشه
از داروها هم فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری
سوپ و آش با لیموترش تازه

ابلیموی تازه همراه عسل وابجوش نشاسته هم دراب سرد درست کن بخورخوبه

سوال های مرتبط

مامان 👸🏻👸🏻 مامان 👸🏻👸🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری