خانما سرما خوردم چی بخورم یکم سرحال شم 🥲🚶🏻‍♀️

۴ پاسخ

آبلیمو عسل دمنوش به سیب

اب پرتقال و لیمو ترشو باهم بگیر یکمم نمک بزن روزی دو سه تا ایوان بخور دو سه روزه اوکی میشی

منم سرما خوردم میترسم برم انتی

سووووپ

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی