خانما نیستاتین چند قطره بدم به بچم؟

۱ پاسخ

همون که برای برفکه؟ دو سه قطره بچکون روی زبونش. زیاد نریزی خیلی تلخه بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 ۱۶ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی