قطره نیستاتین چند ساعت یکباره

۱ پاسخ

اکه کوچولوت برفک زده دهنش هر 8 ساعت 5.الی 6قطره ای بچکون روی برفکا.بخوره هم مشکلی نداره ولی بیشتر بریز رو برفکا تا زودتر خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوraha🍭❤ مامان جوجوraha🍭❤ ۲ سالگی
مامان .دوقلوها. مامان .دوقلوها. ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی