۴ پاسخ

الان مهم نیست
تا 33 هفته خیلی ممکنه بچرخه

فک کنم سفالیک
چون پاهاش بالاس
منم همش معده اینام درد میکرد چون بالا لگد میزد ، رفتم سونو گفت سفالیکه

سفالیک

سفالیک هستش

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد