سلام خانوما واکسن ۱۸,ماهگی چجوریع

۴ پاسخ

خیلییییییییی برا پسرم سخت بود

من امروز واکسن اش رو زدم خیلی سنگینه دخترم تبش بالاست پاشم خ درده

راحت فقط راه بره و سر وقت استامینفون بده
جاوید ۴ ساعت ی بار واکسن دادم عصر دردش گرفت ک استامینفون و دادم و بردمش بیرون ک یادش بره و راه بره
صبحم ک واکسن زد ۲.۳ ساعت راه رفت بیرون بود کلا

ی واکسن ب دست میخوره یکی ب پا و قطره خوراکی هم داره

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان نی نی قند عسل مامان نی نی قند عسل ۱ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی
مامان آیسام مامان آیسام ۱ سالگی