خانما بچه های شما هم گاز معده زیاد دارن ؟؟

۶ پاسخ

اره

اره داره

اره چرااینجوریه دخترمن وقنی میخاد تخلیه کنه کلی گریه میکنه واس شمام اینطوره

آره، قطره پروبیوتیک بهش بدی خیلی راحت تر خارج میشه بچه اذیت نمیشه

بده بیرون خیلی خوبه

اره بچم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آرتین مامان آرسام و آرتین ۱۲ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی