۲ پاسخ

نفخ داره و باد تو دلش جمع شده دخترمنم اینجوره و همش باد در میکنه اندازه یه قاشق چایی خوری بهش عرق نعنا باچندقطره آبجوش قاطی کن بده من بهش میدم

قطره و شربت واسه دل درد و نفخ هست
با دکتر مشورت کن اونارو بهش بده

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی