۱۰ پاسخ

اصطلاح تول شدن، وقتی به کار میره که چیزی مثل غذا یا چیزی تو گلو گیر کنه و حتی عفونت های زیادی که تو گلو قلمبه میشه و کار قورت دادن وبلع رو خیلی سخت میکنه

یه نگاه بنداز ببین تول نشدی؟اگر اونجوری باشه تول گیر خوب پیدا کن برات بگیره خوب میشی

با عسل و ابلیمو و اب ولرم شربت درست کن بخور دوسه بار تکرار کن انگار اب رو اتیشه

کپسول اموکسی سیلین ۵۰۰هر ۸ساعت موردی نداره ...

آره دیگ من موقع ک پرویدیم دیر میشد می‌خوردم زود پری...میشدم

داروگیاهی ممنوعه دارو معمولی هم باید بری دکتر بگه چی برات خوبه

چهارتخم میگن خیلی مشکل ندارع

عسل آویشن ک کلا ممنوعه

تو گوگل سرچ کن قیشنگم

آب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط