خانوما زیرشکمم درد میکنه طبیعیه ؟

۲ پاسخ

اگر خونریزی نداشته باشید ،طبیعی هستش

اگه لکه بینی یا ترشحات بدبو نداری
بخاطر جا باز کردن رحم عه و عادیه😊

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۵ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری