۱ پاسخ

بله عزیزم البته اگه خیلی شدید و طولانی نباشه
ولی در کل کشیدگی و درد طبیعی چون رباط رحم کش میاد و برای بچه جا باز میشه این درد و کشیدگی هست من الانم همین درد رو گاهی وقت ها دارم در کل طبیعی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۵ ماهگی