سلام خانوما من دیشب خیلی دوتا پاهام درد میکرد طبیعیه؟

۴ پاسخ

بله همه چی طبیعیه اگه زیاده شیاف پروژسترون بذار

من بعضی وقت ها معدم صبح خیلی درد میکنه این در بارداری علام خوبی هست یا اصلاحال ندارم بعضی وقتها

سلام خانم ها شماهم هفته ۸ هست علام بارداری دارید

شاید ویتامین دی کمه
چکاب سه ماه اولو دادی

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری