من تز دیشب خیلی زیرشکمم سمت چپ درد میکنه چراا🥺😫❌

۲ پاسخ

خیلی طبیعیه من از ۵ هفته حس پریود داشتم تا هفته پیش

بچه داره رشد میکنه ..اگه خیلی درد میکنه احتمالا خطر ناک باشه ب دکترت بگو ..ولی درد عادیه هروز توی حالی میوفتی دوران بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه من🐣 مامان جوجه من🐣 هفته بیستم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری