سلام زیرشکمم طرف چپ خیلی درد میکنه وحشتناک ازچیه کسی تجربه ای داره

۲ پاسخ

فک کنم اگه شبیه درد پریودیه و ول میکنه یهو طبیعی باشه اگه خیلی شدیده برو دکتر فداتشم

انگار ماه های اول هی دردای مختلف میگیره ول میکنه🫩 من الان نیم ساعت پای سینک بودم داشتم مرغ میشستم افتادمااااا از کمر درد یجوری گرفته داره میکشه خودمو

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا😍🤰 مامان معجزه خدا😍🤰 هفته سی‌ونهم بارداری