۳ پاسخ

منم هفته ۵ بارداریم امروز رفتم سونو گفت ساک تشکیل شده،شما کی اولین آزمایش چکاپ بارداری رو دادین؟
واینکه همش سردمه

شاید نفخ داری

نه بابا ، خون رسانی ب رحم و لگنه
هم اینکه رحم داره بزرگتر میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد