۳ پاسخ

درد پریودی قابل تحمل ک بگیره ول کنه طبیعیه....اگر مداوم بود یا خونریزی داشتی برو دکتر

استراحت کن فعلا اگه دیدی بهتر نشدی برو ..ولی با استراحت اوکی میشه

کار سنگینی ک نکردی ؟لکه بینی چیزی داری؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه من🐣 مامان جوجه من🐣 هفته بیستم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه باش🌸 مامان معجزه باش🌸 ۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری