۴ پاسخ

۹ماه توبارداری پریودنمیشیم ولی هرهفته وهرماه یه معضلی داره خانم بادارباشکم وناف وزیرشکمو😅🫣

آره عزیزم دیگه کم کم داره از لگن میاد تو شکمت

اره داره رشد میکنه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۵ ماهگی