خانوما کسی تو شیردهی پیتزا خورده؟

۷ پاسخ

آره من همه چی خوردم جز حبوبات

ای خواهر هیچی نمیخوریم بچه اذیت میشه وای بحالی که پیتزا و اینا بخوریم

من خوردم بچم ۳ وعده شیر خوردن اذیت شد ولی کم ...چون روش کلپوره خورده بودم

اگر بچت کولیک داره نخور

بعله و تا صبح وق کشید😐

نفخ اوره نخوردم

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۱۴ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی