۸ پاسخ

منی ک رو خوابم حساسم خیلی سخته فک کن بچم تا ۵صبح بندری میزنه و تکون میخوره شدید منم مثل خمارها باید بیدار باشم تا دیگ تکون نخوره 😂😂😐

دقیقا

من بهش محل نمیدم میگیرم میخوابم

دقیقا از صبح خبری نیست موقع خاب ک گیجم شروع میکنه به جفتک انداختن

منم میخوااام🥲😬😅🥲

انقد قشنگه حسش من این ماه بیشتر احساسش میکنم دوس ندارم این ماهم تموم شه خیلی حسش شیرینه

آخخخخ منمممم همینم 😂😂

چ زیبا✨✨✨

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مغز پسته مامان مغز پسته هفته سی‌ام بارداری