خانوما هموگلوبین خونتون چنده تو سه ماهه دوم ؟

۷ پاسخ

۱۳ بود شده ۱۱ الان

خودم از اول بارداریم ۱۵ بودم دکتر گفت آسپیرین بخور یه ماه خوردم شد ۱۳/۴ دیگه قطعش کردم
الان همش استرس دارم که بخورم‌نخورم گیج شدم
تازه این نیس فقط نمیدونم آهنم بخورم یا نه
۷ تا دکتر رفتم یه تعداد میگن بخور یه تعداد میگن نه

۱۰ بود قبل بارداری الان ۹ شده

من هفته پنج بارداری ۱۴/۵ بودم
دوهفته پیش شدم ۱۱/۳

میدونین چند باشه خوبه ؟

واسه من شدم ۹

برا من ۱۲ونیم

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان متبن مامان متبن هفته نوزدهم بارداری