کسی دوران بارداری عصب کشی‌ کرده؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

بله من قبل از ورود به 7ماهگی یکی از دندونام رو مجبور شدم عصب کشی کنم و دکترم گفت ضرر انجام ندادنش بدتر از انجام دادنش هست چون دندونم التهاب داشت

اره من امروز انجام دادم

من انجام دادم

من درست نکردم اما از دکترم پرسیدم گفت بعد از ۳ ماهگی میشه انجام داد.بیمارستان امام سجاد انجام میدن مخصوص خانمهای باردار

من انجام دادم سر بچه اولم یه دوز مشخص داره بی‌حسی که واستون میزنن

نشانه های عفونت دندون چیه ؟

عفونت نباید بکنه اصلا . برات ضرر داره

والا خیلیا ک انجام میدن پس چجوری اونا انجام میدن

ن نمیتونن اونکارو بکنن خطرناکه برای بچه

ببخشید گلم التهاب ینی چی؟؟؟

بخاطر دارو هاي بي حسي و اينا نبايد انجام داد

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری