خانوما من ۸ ماه خیلی شکمم کوچیکه
چراا

۵ پاسخ

منم همینم بیشتر بچم تو پهلوهامه
وزن نینی ام ربطی به شکم نداره خودت و درگیرش نکن
اتفاقا راحت تریم اینجوری😅

ربطی نداره سونو وزن رفتی؟

اصلا مهم نیست ، بعضیا بچه تو پهلوهاشونه، منم هی همه میگن شکمت کوچولوعه ولی دکتر گفت وزن بچه نرماله ، مهم نیست این چیزا

سونوی وزن بده

به شکم نیس که به وزن جنین هست خیلیا شکمشون بزرگه بچش ۲ کیلو دنیا میاد

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۳ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری