بچه شکمم برای ماه ۸ خوبه؟

تصویر
۱۸ پاسخ

خوب مامان ايفونت بيشتر تو چشم تا شكم🤣

مهم اون عددی ک داخل سونو مینوسه شکم مهم نیس

شیکمیت‌ چ کوچولو حتما ترک اینا نخورده🤭

منم سره پسرم کوچیک بود اونموقع ها قبل بارداری تخت بوداصنم ترک نخورد.اما حالا از قبل خیلی شکم داشتم.همش میگم کاش قبلش تختش میکردم.
انقد خوبه شکم کوچیک ترک نمیخوره.بعد زایمان سریع برمیگرده ب حالت قبل

خوبه عزیزم مهم وزن نی نی خوشگلته

واس منم همینقده.

اسم نینی چی میخوای بذاری؟؟😍

چقدپایینه شکمت.من ۶ ماهمه انقده.البته تو بچه اول کوچیکتر میشه

اره عزیزم

جوون شکم رو جوون آیفون رو جوون حمام رو خخخخخ

خودمم هيكلت خيلي درشت نيست خوبه به نظرم

ماشالله 🧿🩵

خیلی کوچک

بله عزیزم

شکمت‌ که خوبه عزیزم
آیفونت هم خیلی خوبه😁

جووون گوشیووو

بله عزیزم خوبه نگران نباشید

خوبه عزیزم
مهم وزن نی نیه
من شکمم بزرگ شده ترک داره برمیداره

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان طلا خانم مامان طلا خانم ۱۳ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری