برای ماه ۸ و۹ چی بخوریم بچه وزن بگیره؟

۱۱ پاسخ

وزن بچه هاتون چقدرع

تا میتونی کره ای بادوم زمینی بادام حلیم ابگپوشت بستنی دلستر مغزهارو بخور البته اگر قند نداری

منی که تا ماه قبل خیلی پر خوری میکردم الان اشتها ندارم اصلا بزور ناهار و شام میخورم

بستنی .دلستر .حلیم.گوشت.مرغ .اجیل .تخم مرغ

آجیل
حبوبات
کباب، مرغ
بستنی ودلسترم میگن خوبه ولی مواظب باش قندت نره بالا

اگه تونستی آبگوشت خروس درست کن

روزی یه دونه تخم مرغ حالا هر جور که دوست داری مثلا املت کوکو نیمرو آب‌پز ماکارانی و برنج خیلی رو وزنش تاثیر داره مغذیجات هم خوبه

تو تاپیک‌هام هست ببین

من هم دقیقا شرایط شمارو دارم همش تو فکر خوردن چیزهای مقوی هستم

کباب. آبگوشت. بستنی. دلستر. حلیم. مغزیجات تخمه آفتابگردون میوه جات 😋

بستنی . نصفه شبا شیرموز و دنت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی