نمیدونم همین چه درخواستی هست میدید
عکس شکم بقیه چه بزرگ باشه چه کوچیک به چه کار تو میاد
یا اصلا مگه رشد بچه به بزرگی و کوچیکی شکمه
بیکارید یا بیمارید یا چی ؟
به اندازه شکم نیست منم هرجا میرم مطب بیمارستان هرکی منو میبینه میگه شکمت کوچیکه میخوره تازه۶ ماهه هستی یا کمتر مهم وزن بچه است اگه اوکی باشه مشکلی نیست
وزن بچه مهمه حتی ای ب فرض شکمت هم کوچیک یعنی یکم کمبود وزن داره دکتر پودر میده اوکی میشی
منم بچم ریزه س یک شنبه ختم بارداری دادن بهم شکمم خیلی کوچیکه یکشنبه این هفته رفتم سنو ۲۲۰۰ بود☹️
عزیزم به شکم نیست وزن بچه
براس منو همههه میگفتن چه کوچیکه اصلا مگه حامله ای؟
ولی توی سونو رشد اتفاقا وزنش به نظر خودم خیلیم خوب بود
آخر هشت جلو تر میاد
منم شکمم خیلی کوچیکه اصلا تا نگم کسی نمیفهمه ۸ ماه باردارم..وزن بچه هم گفتن تقریبا کمه یکی گفت خوبه...والا گیجم کردن دکترا نمیدونم..ولی ب سایز شکم شنیدم ربطی نداره
منم خیلی شکمم معلوم نیست عزیزم اگه رشدش خوبه اصلا فکر شکم نباش وقتی همه چی نرمال هست این خودش یه لطفه که زیاد گنده نشدیم اینجوری فکر کن😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.