۱۷ پاسخ

وزن نینیمم خوبه ولی نمیدونم چرا میگن شکمم کوچیکه🤦‍♀️😂 ۲۷ هفته و ۶ روز رفتم سونو ۱ کیلو ۱۲۰ گرم بود

امروز گرفتم ۲۷ هفته و دو روز شکمم کوچیکه تو عکس زیادی بزرگ میفته🫤

تصویر

۳۱هفته🤭

تصویر

بخدا من فکر کنم تنها کسیم یه نمه شکم دارم
اندازه ۳ماه هام نیمشه

فداش بشمممم💙🥹😍

تصویر

۳۳هفته و ۱روز 🫣دارم میترکم نفسم بالا نمیاد دیگه

تصویر

۳۶ هفته کامل

تصویر

۲۳ هفتگی

تصویر

ن بزرگه خوبه

سایزش عالیه عزیزم
واسه من بزرگتره

۲۴ هفتگی😄😄

تصویر

من الان شکمم انقدره شایدم بزرگتر 😀

من شکم ندارم اصلا🫤😂

برا منم ۲۷ هس 😂😂اصلا شکم ندارم

تصویر

۶ماهگی😍😍

تصویر

بفرما😃

تصویر

من‌چیزی ندارم ازش عکس بدم😅😂

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری