۱۰ پاسخ

منم تو ۶ ماهم الان هرکی میبینه منو میگه اصلا مشخص نیس حامله ای شکمم خیلی کوچیکه میترسم بچم ضعیف باشه

منم دقیقا همینم اصلا شکم ندارم
دیروز ب دکترم گفتم همه میگن شکم نداری
گف هرکی گفته غلط کرده اونا بیسوادن علم پزشکی ندارن فک میکنن حاملگی ینی شکم بزرگ شدن

صبح میزارم ،الان مثلاً خوابیدیم خخخخخخ

عکس بده

اگه قدت بلنده نشون نمیده.بعد اینم بگم یهویی رشد میکنه.حالا شما خودتو تقویت کن

دخترتوپهلومیشه منم شکمم کوچیکه توپهلوهامه

توام مثل من بچت تو لگنه
از پشت یک نگاه بنداز میبینی که چقدر بزرگ شده😂😂😂

نی نی دختره؟؟

مگه سونو نرفتی؟
شکم اصلا ربطی بع وزن جنین نداره

مگ سونو رشد و وزن انجام ندادین؟

سوال های مرتبط