از شکم من یزرگتره عزیزم
خوبه کع من از تو خیلیکوچیک تره
کجاش کوچیکه
وا خوبه دیگ مگه باید چقدر باشه
خوبه دیگه مگه باید چقدر باشه
منم ۳۳ هفتگی شکمم اینجور بود نترس بابا بزا بگن بچم تو ۳۳ هفتگی ۱۴۰۰ بود
اگه به تو میگن کوچیک پس به من چی میگن😅😂
کوچیک نیس که
بعدم مهم وزن و رشدشه نه شکم
والا من بارداری اولم شکمم نصف شماهم نبود.به حرف بقیه هم گوش نکن که فقط استرس میدن
خوبه گلم
انشاالله ب سلامتی بغل بگیری🥲🌸✨
نه خوبه شکمت عزیزم سونو وزنم رفتی؟
آخی چه شکم قشنگی 😍 اصن برات مهم نباشه حرف هاشون، هرکسی یه حوریه شکمش
نه بابا خوبه ک،وزن بچه اوکیه؟
همه چشماشون کوچیک میبینه خوبه دیگه
خیلیم خوبه مگه نظر بقیه باید مهم باشه مهم رشد نینی هست
من یه بارداریم شکمم تخت بود بچمم4کیلو بود یه بارداری شکمم روهوابود بچم2.700بود اینطور نیس نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.