شکمم خوبه ؟؟ همه میگن کوچیکه😅

تصویر
۱۵ پاسخ

همه بیخود میگن خوبه

ن خوبه

تاپیکام ببین گلم🩵🩷

نه عزیزم قدت بلنده برا همین اینجوری دیده میشه
منم قدم بلنده

خوبه عزیزم 💓

ای جونم چ مامان نازیییی
شکمت عاااالیه

نه بابا خوبه

به منم میگن

ن خوبه که
از منم همیقد یا کمتر

مال من که اصلا معلوم نیست

هفته ۳۴ به بعد یه دفعه بزرگ میشه منم همینجور بودم

اوخی شکم من کوشولوترعه🥺

عالیه👌

چند کیلویی منم شکمم کوچیکه

خوبه،مال منم اینجوریه

سوال های مرتبط