خانوما شکمم خوبه؟
بقیه میگن کوچیکه

تصویر
۱۵ پاسخ

خیلی هم خوبه زیاد به حرف مردم اهمیت نده

برای من از شما کوچیکتر

نه عزیزم خیلیم خوبه

خیلی هم خوب مال من نصف اینه

واه بزرگم هست از من خیلییی کوچیکه

عالیه

ن خوبه مال من کوچیکتره

چرا انقدر بقیه به آدم استرس میدن؟تو هر چیزی نظر میدن شکمت بزرگه کوچیکه
تکون میخورن نمیخورن
بیشتر استرس میدن

منم همینقدرم نیست الان 😄😅💔
خوبه عزیزم بقیه میگن 😄😄

اگه مال توکوچیکه من چی بگم پس نصفشه😬😂

خیلیم خوبه

برا منم همین اندازس 😂

خیلی بزرگه از من نصف توعم نیست😂😂

اره عزیزم خوبه

والا خیلی ام خوبه شکم من نصف شماست

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی