ازمنم همینقدریع
سونو رشد رفتی ؟؟
من که بچه اولم تا وقتی بچم دنیا امد هیچ کس باور نمیکرد باردارم اصلا شکم نداشتم اما بچم ۳۷۰۰ بود با این که ۳۵ هفته دنیا امد
بنظر من شکمت عالیه اگه وزن نینی خوب باشه اصلن نگران شکمت نباش هرچه کوچیکتر بهتر
من الان که ۳۶ هفتم اینقدیه😂
ارمنم همینجوریه همه میگن چقد کوچیکه خخخخ
مال من کوچیکتره هنوز سونو نرفتم تو رفتی ؟
خیلیم خوبهههه😍
منم این هفته ها کم بود ازهفته پیش یهویی رشد کرد
اگ سنو وزن رفتی اوکی بوده دیگ اوکیه
وزن بچه اگه خوبه
که شکم هرچی کوچیکتر باشه بهتره
ترک اینا نمیخوری یا کمتر میخوری
و راحتری
شکممن از الان این اندازه هست همش میگم خدایا تا آخر بارداری قراره چه جوری بشه
خوبه عزیزم مهم وزن بچه س
فک کنم قدتم بلنده واسه اونه
عه شکم من الان اینقده که البته یکم کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.