۵ پاسخ

خب گلم اشکال نداره اگ خدت ب بچت شیرخشک نمیدی ثباب میشه بهت

کی

وا واسه چی مگه میشه دست کی افتاده؟

یعنی چی‌؟

کی؟ واسه چی

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان بَشهِ ی منه🙈 مامان بَشهِ ی منه🙈 ۱ سالگی