خانما عزیز شير پاستوریزه باید بجوشیم یانه؟

تصویر
۶ پاسخ

اره حتما چون گاهی اوقات فاسدن و تا نجوشینی متوجه نمیشی

من همیشه میجوشونمش با هل میخورم سرد دوست ندارم

بجوشونی بهتره

دکتر به من گفتن شیر حتما بجوشونم
بهتره جوش بدید

اگه تاریخ انقضاش نگذشته نه عزیزم

نه ولی من بعضی وقتا میجوشونم چون گرم باشه دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری