۲ پاسخ

من برای دوتا بچه اولم دقیق بعد از پایان ۶ماهگی کمکی رو شروع کردم
طفلک گناه داره چه کاریه...

خیلی کم نمیدونم چرا دهنشو سفت میبنده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی