بچه ها من شیاف پروژسترون میزارم چرا دل درد میشم

۸ پاسخ

به مرور عادت میکنی، منم اولاش دل درد شدید با دل پیچه میشدم با نفخ شدید شکمی بعدش دیگه عادی شد

عزیزم دکتر نگفت چن هفته برا چی داد بهت؟؟؟منم میزارم

واژینال بذار

منم اولش که میزارم دل‌درد میگیرم دیگه بهتر میشم

شاید حساسیت داری منم دلپیچه میشدم

طبیعیه

اتفاقا دلدرد رو‌میگن خوب میکنه ک🤔

عادیه

سوال های مرتبط