درد زیر دل طبیعیه؟

۳ پاسخ

برا منم .حس میکنم اومده پایین
تا می‌ایستم یا میشینم قشنگ درد میکنه .نمیدونم داره جا باز میکنه یا نه

منم دلم درد میکنه،سمت زیر نافم،سرکلاژیم و با طول سرویکس پایین، خیلی میترسم
درد شما چطوره؟

اگه با استراحت خوب شه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان انیل مامان انیل ۶ ماهگی
مامان حامین جانم مامان حامین جانم هفته چهلم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری