اینم نعمت امروزخداوشام ما😎😁😂😘😍

تصویر
۱۱ پاسخ

چ جالب من این تاپیکت و الان دیدم سمت ما هم از اینا در میاد ما بهش میگیم کُما

چه جالب ما هم امروز کنگر کندیم

خوذشت کنگر چجوری درست میشه؟
کنگر پخته دارم یخچال

به کنگر چقدرم من دوس دارم بخصوص توی ماست😅😅

کنگره خورشت میکنی

شیر کنگر

کجا رفتی عزیزم؟
شام امشبت دیگه❤😁

عاشقشم

چیه
ریواس؟

چی هست؟؟

نوش جان منم میخام

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی