مامانا گر گرفتگی علائم تخمک گذاریه؟ترشح کش دار هم دارم

۶ پاسخ

اره ‌‌ ‌

تا آخر ماه صبر کن یا میشی یا نه

تو هم ما رو کشتی با این تخمکگذاریت

آره احتمال زیاد تخمک گذاری هس

وای من اتیش میگرفتم

بله هم ترشح هم دمای زیاد بدن

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 قصد بارداری